IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
04. 12. 2024
0 ogledov
0
Eksperiment o korporativnem ugledu, porabniških stereotipih in zaupanju, 2019
Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe", katerega namen je
proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov. Stereotipe, skladno
z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model) opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države). Ta eksperiment se osredotoča na porabniške stereotipe
v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost k odjemalcem, dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje,
kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti. Poleg tega pa je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in
kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje porabnika do korporativne znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bil oblikovan eksperiment, pri
katerem so raziskovalci manipulirali informacije v predstavitvi namišljenega telekomunikacijskega podjetja. Manipulacija informacij se je nanašala na posamezne dimenzije korporativnega ugleda. Kontrolni skupini
niso bile podane informacije v zvezi z dimenzijami korporativnega ugleda, v ostalih petih skupinah pa je bil opis podjetja pripravljen tako, da je vseboval pozitivno informacijo o posamezni dimenziji
korporativnega ugleda, kar pomeni, da je bil raziskovalni načrt eno-faktorski s šestimi skupinami udeležencev. Nadaljujte z branjem ...
Podatkovni viri (1)
Dodatne povezave (5)
pdf
EKUPSZ19 - Survey about attitudes toward companies [Vprašalnik]
XML
Zapis zunanjega zajema
Dodatne informacije
Dodano na OPSI | 13. 12. 2022 |
---|---|
Posodobljeno na OPSI | 04. 12. 2024 |
Ključne besede | BLAGOVNA ZNAMKA, eksperiment, korporativni ugled, model vsebine stereotipov, vtis kompetentnosti, vtis topline, zaupanje v blagovne znamke, zaznave porabnikov |
Področje | Gospodarstvo |
Jezik podatkovne zbirke | Slovenščina |
Dostopnost podatkov | Na voljo je spletni vpogled v podatke |
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov | Priznanje avtorstva (CC BY 4.0) |
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov | Podatki in dokumentacija so na voljo pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih podatkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv. |
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov | Ni podatka |
Pravna podlaga - brez SOP številke | Ni podatka |
Pravna podlaga - SOP številka | Ni podatka |
Pravna podlaga - nazivi | Ni podatka |
URL zunanjega zajema | https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/ |
Datum zunanjega zajema | 04/12/2024 00:02 |
Datum metapodatkov | Ni podatka |
GUID zunanjega zajema | ekupsz19 |
Geografsko območje | Združeno kraljestvo |
Komentarji (0)