Eksperiment o korporativnem ugledu, porabniških stereotipih in zaupanju, 2019

Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe", katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov. Stereotipe, skladno z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model) opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države). Ta eksperiment se osredotoča na porabniške stereotipe v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost k odjemalcem, dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti. Poleg tega pa je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje porabnika do korporativne znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bil oblikovan eksperiment, pri katerem so raziskovalci manipulirali informacije v predstavitvi namišljenega telekomunikacijskega podjetja. Manipulacija informacij se je nanašala na posamezne dimenzije korporativnega ugleda. Kontrolni skupini niso bile podane informacije v zvezi z dimenzijami korporativnega ugleda, v ostalih petih skupinah pa je bil opis podjetja pripravljen tako, da je vseboval pozitivno informacijo o posamezni dimenziji korporativnega ugleda, kar pomeni, da je bil raziskovalni načrt eno-faktorski s šestimi skupinami udeležencev. Nadaljujte z branjem ...

Podatkovni viri (1)

txt
Experiment about corporate reputation, consumer stereotypes and trust, 2019 [Podatkovna datoteka]

Dodatne povezave (5)

pdf
EKUPSZ19 - Survey about attitudes toward companies [Vprašalnik]
html
Warmth and competence matter!: but how do they come about? Prispevek na konferenci (AMA Winter Academic Conference, 2020)
html
Kako do podatkov ADP
html
Izvorni metapodatki
XML
Zapis zunanjega zajema

Dodatne informacije

Dodano na OPSI 13. 12. 2022
Posodobljeno na OPSI 13. 12. 2022
Ključne besede BLAGOVNA ZNAMKA, eksperiment, korporativni ugled, model vsebine stereotipov, vtis kompetentnosti, vtis topline, zaupanje v blagovne znamke, zaznave porabnikov
Področje Gospodarstvo
Jezik podatkovne zbirke Slovenščina
Dostopnost podatkov Na voljo je spletni vpogled v podatke
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov Priznanje avtorstva (CC BY 4.0)
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov Podatki in dokumentacija so na voljo pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih podatkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov Ni podatka
Pravna podlaga - brez SOP številke Ni podatka
Pravna podlaga - SOP številka Ni podatka
Pravna podlaga - nazivi Ni podatka
URL zunanjega zajema https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/
Datum zunanjega zajema 13/12/2022 11:45
Datum metapodatkov Ni podatka
GUID zunanjega zajema ekupsz19
Geografsko območje Združeno kraljestvo

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Da preprečimo neželene komentarje, vas prosimo, da izpolnete obrazec ReCAPTCHA s tem, da obkljukate prikazano polje.